Det har vært litt stille fra denne kanten i det siste. Vi har ikke publisert noe siden september. Jobb, studier og livet har kommet i veien og vi har ikke like mye tid, eller overskudd, til å spille lenger, for ikke å snakke om å skrive om de få spillene vi faktisk får spilt.
Vi digger fortsatt spill. Det kommer nok aldri til å endre seg. Men resten av livene våre har endret seg og Spillbart har blitt et lidenskapsprosjekt vi ser oss nødt til å legge på hylla…i hvert fall for den uoverskuelige fremtid. Noen av oss (les sjefredaktøren) trenger å ha en hobby som bare er en hobby og ikke enda en side hustle.
Det har vært himla gøy å holde på med Spillbart. Vi har skrevet mye bra, og mye tull, og har mange gode minner fra våre år i «Norges mest mangfoldige spillredaksjon». Vi setter pris på alle som har fulgt oss, lest artiklene våre og vært en del av Discord-samfunnet vårt. Dere er bra folk!
På gjensyn?
En sliten hilsen fra bartefransene i Spillbart: Kim, Suzanne, Odd og Kristian <3






